Гаранционни условия

Условия за гаранция на нови мобилни телефони:


Права и задължения съгласно Закона за защита на потребителите:
Гаранцията не се отнася за акумулаторната батерия и аксесоарите към телефона / панели, зарядно
устройство, мултимедийна карта, хендс-фрий, data-кабел…и т.н/, фирмата не носи отговорност за
софтуерни пропуски на производителя във софтуерната версия на мобилния апарат, но при
възможност я ъпдейтва. Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло
от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя.

Как се предава телефон за гаранционно обслужване:
Преди да предадете устройството за сервиз, е необходимо всички лични данни и информация да бъдат изтрити, а устройството да бъде върнато към заводските настройки. Устройството трябва да бъде предадено в оригиналната си кутия.


Условия, при които не се признава гаранцията:

В допълнение:

ВАЖНО!
Дали дадено устройство ще бъде прието или отказано за гаранционно обслужване се определя от оторизираните сервизи.

MLgroup не носи отговорност за загуба на данни, аксесоари, SIM и карти памет по време на ремонта. Препоръчваме ви да направите резервно копие на всички важни данни преди изпращането на устройството за сервиз.

Условия за гаранция на телефони втора ръка:

Обхват на Гаранцията

Процедура за Рекламация


Ограничения и изключения