Смяна на дисплей на iPad

Големите сензорни екрани при таблетите iPad внасят удобство в ежедневието ни, но за сметка на това са доста неустойчиви при удар или изпускане. Поради този факт, един от най-честите ремонти на таблети, които извършваме в нашият сервиз в София е смяна на дисплей на iPad.

Добре е да знаете, че в следствие на удар или натиск ако се получи шупла или пукнатина, поради голямата площ на екрана, тя може да се разрасне бързо и да доведе до щети върху дисплея.

Ако тъчскрийна работи безпроблемно, а по екрана не се наблюдават черти или петна, то можете да се възползвате от по-ниска цена за смяна на стъкло на iPad.

Смяна на дисплей на iPad от mlgroup.bg

Смяна на дисплей на iPad е услуга, при която повреденият екран на таблета се подменя с нов. Добре е да знаете, че при някои модели iPad се подменя целия комплект дисплей+тъчскрийн и стъкло, докато при други се сменя единствено матрицата на дисплея.

Можете да сте сигурни, че след смяна на дисплей, вашият iPad ще възвърне пълната си функционалност и добрия си външен вид.

Този вид ремонт на iPad отстранява проблеми свързани с:

  • Неработещ тъч-скрийн
  • Поява на черти
  • Петна по екрана
  • Счупено стъкло

Важно е да отбележим, че ако таблетът има производствена гаранция, то след ремонта тя отпада.

Как работим в MLgroup

Процесът по смяна на дисплей на iPad преминава през няколко основни етапа, за да гарантираме коректно диагностициране и безупречно изпълнение на ремонта.

  1. Приемане и първоначален оглед

След като устройството бъде оставено при нас за смяна на дисплей, нашите специалисти извършват първичен тест, в случай че състоянието на дисплея позволява това. Проверяват се основни функции като зареждане, говорители, камери, микрофони, сензор за близост и други, за да се установи дали има допълнителни проблеми, които трябва да бъдат предадени към сервизния отдел.

След това се извършва визуален оглед и опис на външното състояние на таблета. Отбелязват се всички пукнатини, наранявания или деформации по корпуса, които биха могли да повлияят на качеството на ремонта.

  1. Работа в сервиза и поставяне на нов дисплей

След приемане, устройството постъпва в сервизния ни център, където се извършва повторен тест – ако е възможен. В случаите, когато дисплеят е напълно неработещ, нашите техници отварят устройството внимателно, използвайки висококачествени инструменти от марките Wiha и PB Swiss Tools, които гарантират прецизност и сигурност при манипулация.

След поставянето на новия, предварително избран от клиента дисплей, се тестват отново всички функции на таблета – още преди затварянето му. Това включва проверка на тъч скрийн, цветове, чувствителност, бутони, Face ID или Touch ID, както и всички останали хардуерни компоненти.

В 80% от случаите използваме фабрична лепенка, препоръчана от Apple, която осигурява по-добро уплътнение след затварянето на устройството. Таблетът преминава през финален тест и се предава обратно в магазина, където се извършва последна проверка преди връщане на клиента.

КАКВА Е ЦЕНАТА ЗА СМЯНА НА ДИСПЛЕЙ НА iPad?

Разбираме, че цената за смяната на дисплей на iPad не може да не окаже влияние върху избора на сервиз. Поради тази причина ние се стараем да предложим качествена услуга на достъпни цени.

КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА СМЯНАТА НА ДИСПЛЕЙ НА iPad?

Смяната на дисплей на Айпад се извършва в рамките на от 1 до 3 работни дни според натовареността на техниците ни.

Добре е да знаете, че в случаите когато има кривини или усуквания по корпуса е възможно това да доведе до забавяне на ремонта.

Винаги се стараем да даваме максимално кратки срокове, защото разбираме, че липсата на личното ви мобилно устройство е най-малкото неудобна.

ЗАПАЗВА ЛИ СЕ ИНФОРМАЦИЯТА В ТАБЛЕТА СЛЕД СМЯНА НА ДИСПЛЕЙ?

Мнозина клиенти ни питат дали информацията в техния iPad ще се запази след смяната на дисплей?

Тази сервизна услуга засяга само хардуерната част на таблета и не засяга софтуера, така че нямате основания за притеснение по отношение на съхранената в айпада информация.

ИМА ЛИ ГАРАНЦИЯ СЛЕД РЕМОНТА?

Както за смяната на дисплей на iPad, така и за всеки извършен от нас ремонт, Вие получавате един месец гаранция. В случая тя покрива фабрични дефекти свързани с неправилното функциониране на екрана.

Всеки донесен при нас iPad за смяна на дисплей се тества след направен ремонт, за да сме сигурни, че ви го връщаме в отлично състояние.

Можете да сте сигурни, че след премахването на повредения дисплей и поставянето на нов, вашият iPad ще възвърне своята функционалност и добър външен вид.

КАКВО НЕ ПОКРИВА ГАРАНЦИЯТА?

Имайки предвид, че екранът е един от най-чупливите компоненти на iPad-а, най-честите причинители за щети по него сме самите ние.

Важно е да отбележим, че гаранцията не важи при: 

  • счупване
  • следи от изпускане
  • надиране
  • визуално упражнена сила върху продукта
  • намокряне

Други увреждания, които могат да се получат по дисплея на вашият iPad са:

  • Липса на картина:
    Най-честата причина екранът да изглежда здрав, но да липсва картина е счупената матрица. Дори и лека пукнатина по нея, причинена от изпускане или упражнен натиск, може да увреди напълно целия дисплей.
  • Разлепване от рамката:
    Различни причини като крив корпус, изпускане или излагане на високи температури (на слънце или в затворен автомобил) могат да доведат до разлепяне на екрана.При такива обстоятелства можем да Ви предложим професионално подлепване без да се налага цялостна смяна на дисплея.

Ние сме на разположение за въпроси относно смяната на дисплей за iPad.

Ако вашият модел не е сред изброените в категорията, можете да се свържете с нас по телефона или чрез бутона "Получи оферта" в сайта.