Калифорнийският гигант Apple има строга политика относно ремонтите на своите смарт устройства. При смяна на дисплей на iPhone XS или по-нов модел, компанията предупреждава със съобщение за това, че няма как да се удостовери дали новият екран е оригинален, в случаите когато не е бил монтиран в оторизиран от Apple сервиз.
Въпросното съобщение се появява в менюто за настройки, като по никакъв начин не влияе на функционалността на телефона, а при версии на iOS след 13.1 потребителите виждат и подобо известие за батерията, в случаите когато тя е сменена от трети страни. При същите обстоятелства спира да се показва и опцията "Battery Helath", като в нашият сервиз може да се възползвате от услуга за нейното възстановяване.
В сервизът на MLgroup можете да се възползвате от смяна на дисплей на iPhone без поява на съобщение за неоторизирана намеса.
„Бисквитките“ ни помагат да подобрим нашите услуги. Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате и с използването на „бисквитки“. Прочети повече