Смяна на дисплей на Apple Watch 9 45mm е услуга, при която счупеният екран на часовника се подменя с нов, решавайки проблеми със загуба на изображение, чувствителност на тъч-скрийна или поява на черти в следствие на удар, или изпускане.
Добре е да знаете:
Не във всеки случай е необходимо да се сменя целия дисплей на Apple Watch 9 45mm. Много често след изпускане, когато по екрана има видими щети, си мислим, че той е за смяна, но това не е точно така. Дисплеят се сменя когато има:
- Петна
- Черти
- Изгорели пиксели
- Липса на картина
- липса на чувствителност
Ако по дисплея липсват някой от изброените проблеми, то можем да предложим смяна на счупено стъкло на Apple Watch 9 45mm.
КАКВИ ДИСПЛЕИ ПРЕДЛАГАМЕ?
Поради липса на адекватен заместител на пазара, при нас можете да се възползвате от смяна на дисплей на Apple Watch 9 45mm. само с оригинален екран.
Запазва ли се информацията и остава ли часовникът гаранционен?
При смяната на дисплей не е нужно часовникът да се връща към фабрични настройки, а информацията в него се запазва. Важно е да се знае също, че при смяна на дисплей на Apple Watch 9 45mm., ако часовникът е все още в гаранция, то тя отпада.
КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА СМЯНАТА НА ДИСПЛЕЙ на Apple Watch?
Дисплея на Apple Watch 9 45mm. се подменя в срок от няколко часа до 3 работни дни, според заетостта на техниците в сервиза.
Остава ли часовникът водоустойчив след смяна на дисплей?
Въпреки, че екранът на Apple Watch 9 45mm се сменя по оригинална технология, не е препоръчително да бъде мокрен.
Даваме ли гаранция и какво покрива тя?
Отговорът е да, за всички извършени от нас ремонти даваме 1 месец гаранция. Гаранцията при смяна на дисплей на Apple Watch 9 45mm покрива фабрични дефекти свързани с неправилна работа на дисплея.
Важно е да отбележим, че приемайки за ремонт часовник със счупен екран, той няма как да се тества, за да сме сигурни, че останалите му компоненти са изправни и функционират нормално. След поставяне на новия дисплей, можем да направим пълен тест на устройството и ако установим други неизправности ще се свържем с вас за уточняване на детайлите.
Какво не покрива гаранцията?
Тъй като дисплея е един от най-уязвимите компоненти на смарт часовника, честа причина за повредите по него сме самите ние.
Гаранцията не важи при:
- следи от изпускане
- намокряне
- надиране
- визуално упражнена сила върху продукта
- счупване
Срещали сме случаи, при които стъклото на екрана е невредимо и дисплея видимо изглежда здрав, но липсва картина. Най-често това се дължи на счупена матрица, а основната причина за това е изпускане или натиск върху екрана.
Добре е да знаете също, че поради изпускане или високите температури през летния сезон е възможно да се получи разлепяне на дисплея, особено когато часовникът е бил оставен на слънце, в затворен автомобил или други по-топли места.
Ако екранът на вашия Apple Watch е разлепен, то ние можем да предложим подлепяне без нужда от цялостна смяна на дисплей, което ще ви спести пари.
При нужда от смяна на дисплей на Apple Watch 9 45mm. можете да ни посетите на адрес:
- София бул. "Мария Луиза" 102 Централна Автогара
0896988488 - София ул. "Йордан Йосифов" 7 - зад спирката, Студентски град
0890418888 - София бул. "Михаил Д. Скобелев " 56 , срещу МВР болница
0876987676